Hoci pred voľbami všetci rozprávali akých odborníkov na všetko majú, skutočnosť je iná. Možno, ak by sa naozaj vláda a jej členovia v určitých rozhodnutiach zamysleli ako konajú, mohlo by sa napraviť to 30- ročné zlo.
Skutočnosť, že niekto chce niekoho zbaviť funkcie alebo pracovného miesta, len preto, že je niekde podpísaný na nejakej zmluve, nemusí byť ešte dôvod na vyhodenie. Treba sa zamyslieť nad tým, čo je v zmluve napísané o porušeniach alebo sankciách.
Ak hoc aký člen parlamentu pochopí, že inventarizáciou zmlúv na konkrétnych ministerstvách a rezortoch, sa môže dostať až ratifikovaným zmluvám, potom si možno uvedomí, že začína chápať aj zákon o retribúcií.
Ak sa podarí hoc akej vláde tento zákon pochopiť a po legislatívnej úprave v parlamente schváliť, potom sa nemusí obávať o svoje miesto a ľudia ju budú ,,nosiť na rukách“!
Bol spáchaný zločin proti ľudskosti, kto to bude riešiť a kedy ?
Poslanec dosadený občanmi , bymal trvať na okamžitom zrušení: Článku 7. ods. 2. Ústavy SR
Odôvodnenie : ak platia povinnosti a nerešpektujú sa práva , nečakajte nič ako odpor , využívajme čl. 32. ústavy SR právo na odpor, ak nerešpektujeme Ústavu SR, nie sme demokratický štát .V neslobodnej krajine neexistujú slobodné rozhodnutia .
Dôvod: predmetom referenda o vstupe do Európskej únie bolo odovzdanie zákonodarnej moci. Zákonodarná moc občanov sa nemôže zmeniť ani odovzdať.
37 ods. 2 Občianskeho zákonníka:
,, Právny úkon, ktorého predmetom je plnenie nemožné, je neplatný.“
,,Zborník IV . Neplatnosť právneho úkonu vyjadrená v § 37 Občianskeho zákonníka je absolútnou neplatnosťou od samého začiatku bez ohľadu na to , či sa niekto dôvodu neplatnosti dovolal, a je nerozhodné, či došlo k vydaniu súdneho rozhodnutia určujúceho, že právny úkon je neplatný.“
,,Zborník IV – Najvyšší súd ČSSR. Najvyšší súd ČSR a Najvyšší súd SSR o občianskom súdnom konaní a o konaní pred štátnym notárstvom (Zborník stanovísk, správ o rozhodovaní súdov a súdnych rozhodnutí najvyšších súdov ČSSR, ČSR a SSR (1970.1983). Vydal Najvyšší súd ČSSR.“
Moc a právomoc slovenských občanov je vzájomná.
Článok 2 odsek 1. Ústavy SR:
Ústavodarná a zákonodarná moc pochádza od občanov.
Príčina okupácie SR v súčasnosti: Článok 7 ods. 2 Ústavy SR: Ústavodarná a zákonodarná moc Európskych spoločenstiev a Európskej únie má prednosť pred mocou občanov Slovenskej republiky pred zákonmi Slovenskej republiky.
Štát existuje ústavodarnou a zákonodarnou mocou národa.
Právny zánik národa a štátu SR: Na základe hore uvedeného v súčasnosti u nás sudcovia, prokurátori, polícia, vojaci, exekútori, právničky, úradníci, politici a slovenskí zamestnanci parlamentu, vykonávajú právomoc cudzej ústavodarnej a zákonodarnej moci !!! Obrana vlasti je cťou a povinnosťou každého občana. Platí to aj pre ,,náš parlament a našu vládu“ ?
( Na margo súčasnej spravodlivosti :
,, Prípad exposlankyne parlamentu ukazuje katastrofický scenár jednej súdnej kauzy, ktorá je už 8 rokov, stále príčinou nehospodárnosti súdneho konania a ďalším dôkazom, že sudcovský stav je devalvovaný na bezprávnu elitu.
Dňa 22.06.2023 o 9, 00 hod. na Mestskom súde Bratislava IV pokračuje prípad exposlankyne Národnej rady, ktorá ako prvá v Európskej únii poukázala na psychický teror na pracoviskách. A jej boj za právo neprestáva, lebo aj novinári sa tejto kauzy boja… viac prinesieme v spravodajstve na anzelma1234@blog pravda.sk “ od : Mária Ritomská )
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví dokazuje, že pácha trestný čin
Návrat ku , , Korune“ kurzom 30, 126 alebo úplne od nuly a . . . . . . . . . . .
Organizačná štruktúra , , Nového štátu“ podľa národného programu
5. bod . . Programové vyhlásenie Vlády podľa potrieb občanov
video:
Ešte šťastie, že všetko, čo Matovičova vláda prijíma, je neplatné
A začne vrahom Mečiarom. ...
Odpoved: Audit nebude a nevrátia. ...
Celá debata | RSS tejto debaty