Zamestnanec počas PN sa rozhodne isť kandidovať do parlamentných volieb čiže do Národnej rady Slovenskej republiky. Ukončením PN zároveň odovzdáva žiadosť o udelenie osobného voľna podľa nasledujúceho:
333/2004 Z.z.o voľbách do Národnej rady Slovenskej republiky
- 51 (1) Okolnosť, že niekto je kandidátom, mu nesmie byť na ujmu v jeho pracovnoprávnych alebo obdobných vzťahoch, alebo štátnozamestnaneckých vzťahoch.
(2) Kandidát má právo, aby mu ten, u koho je v pracovnom pomere alebo v obdobnom pracovnom vzťahu, alebo štátnozamestnaneckom pomere, poskytol pracovné voľno alebo umožnil čerpať dovolenku v rozsahu najmenej 21 dní predo dňom konania volieb.
Otázka č.1.: Je zamestnanec počas obdobia kandidatúry už pod ochranou pred prepustením z pracovného pomeru, ak ešte nebola zo strany zamestnávateľa výpoveď ešte napísaná alebo o ňom menovite ešte nerokovali (napríklad s odborovou organizáciou)?
71/1967 Zb.ZÁKONz 29. júna 1967 o správnom konaní (správny poriadok)
- 3 (2) Správne orgány sú povinné postupovať v konaní v úzkej súčinnosti s účastníkmi konania, zúčastnenými osobami a inými osobami, ktorých sa konanie týka a dať im vždy príležitosť, aby mohli svoje práva a záujmy účinne obhajovať, najmä sa vyjadriť k podkladu rozhodnutia, a uplatniť svoje návrhy. Účastníkom konania, zúčastneným osobám a iným osobám, ktorých sa konanie týka musia správne orgány poskytovať pomoc a poučenia, aby pre neznalosť právnych predpisov neutrpeli v konaní ujmu.
(6) Správne orgány sú povinné na úradnej tabuli správneho orgánu, na svojom webovom sídle, ak ho majú zriadené alebo aj iným vhodným spôsobom zrozumiteľne a včas informovať verejnosť o začatí, uskutočňovaní a o skončení konania vo veciach, ktoré sú predmetom záujmu verejnosti alebo o ktorých to ustanovuje osobitný zákon. Pritom sú povinné ochraňovať práva a právom chránené záujmy účastníkov konania a iných osôb. Úradná tabuľa správneho orgánu musí byť nepretržite prístupná verejnosti.
https://www.noveaspi.sk/products/lawText/1/58213/1/2
Zamestnanec, kandidát do Národnej rady Slovenskej republiky, bol úspešný a stal sa poslancom. Zamestnávateľ mu vystavuje výpoveď z dôvodu nadbytočnosti a organizačných zmien.
Otázka č.2.: Môže zamestnávateľ napísať počas obdobia zloženia poslaneckého sľubu do Národnej rady Slovenskej republiky , výpoveď zamestnancovi , kandidátovi do Národnej rady Slovenskej republiky, z dôvodu nadbytočnosti a organizačných zmien?
Zamestnanec – poslanec NRSR, si preberie poštovú zásielku, v ktorej je výpoveď z organizačných dôvodov. Výpoveď neobsahuje potrebné náležitosti a je napísaná s procesnými nedostatkami. Okrem toho v čase , keď zamestnanec podlieha ochrane podľa zákona o voľbách do Národnej rady Slovenskej republiky. Ak by sa zamestnanec nestal poslancom Národnej rady Slovenskej republiky, začala by plynúť výpovedná lehota od prvého dňa nasledujúceho mesiaca v trvaní dva mesiace.
Otázka č.3.: Platila by táto napísaná výpoveď, (napriek tomu, že obsahovala procesné nedostatky) keď bola napísaná v čase osobného voľna zamestnanca – kandidáta do Národnej rady Slovenskej republiky, ktorý je v tom čase, či bude alebo nebude úspešný vo voľbách do Národnej rady Slovenskej republiky, chránený zákonom o voľbách do Národnej rady Slovenskej republiky?
Otázka č.4.: Je potrebné sa zaoberať procesnými nedostatkami v samotnej výpovedi, ktorá musí obsahovať potrebné písomné náležitosti, aby ako doklad , bola samotná výpoveď akceptovateľná? ( môže vydať policajný zbor občiansky preukaz bez fotografie?)
Po skončení poslaneckého mandátu, počas ktorej bol zamestnanec –poslanec , chránený zákonom, a teda ochrannej dobe, mu zamestnávateľ v deň skončenia poslaneckého mandátu oznamuje, že zároveň mu skončil aj pracovný pomer u zamestnávateľa. Počas poslaneckého mandátu nemohla nadobudnúť výpoveď platnosť , nezačala plynúť z dôvodu ochrannej doby §64 ZP a po skončení poslaneckého mandátu, by začala plynúť dňom nasledujúceho mesiaca. Ak pred nástupom do funkcie poslanca Národnej rady Slovenskej republiky, nezačala plynúť výpovedná doba, neboli vyplatené ani peniaze zamestnancovi za výpovednú dobu. Po skončení poslaneckého mandátu, keďže zamestnávateľ uvádza aj ukončenie zamestnaneckého pomeru, neumožňuje zamestnancovi uplatnenie výpovednej doby a nevyplatenie mzdy za dva mesiace výpovednej doby. Národná rada Slovenskej republiky potvrdzuje, že výpovednú dobu nevyplatila. Úrad práce zamestnanca upozorňuje, že ešte by mal uplatniť výpovednú dobu dva mesiace a potom sa môže evidovať ako nezamestnaný. Zamestnávateľ trvá na svojom.
Otázka č.5.: Procesné nedostatky výpovede, ktorá neobsahuje podľa§74 ZP vetu o tom, či bol zamestnanec prejednaný s Odborovou organizáciou alebo nie (ak Odbory nie sú, treba napísať , že neprejednali , lebo nie sú), dávajú zamestnancovi právo na výhru v súdnom konaní ?
Otázka č.6.: Je výpoveď v takomto prípade ( otázka č.5.) platná alebo neplatná?
Otázka č.7.: Je zamestnávateľ vinný, že dal výpoveď zamestnancovi v čase, keď vedel, že je chránený zákonom o voľbách do Národnej rady Slovenskej republiky?
Otázka č.8.: Je sudca vinný, že začal súdne pojednávanie (, keď videl otázka č.7.)?
Otázka č.9.: Kto je vinný za to, že do dnešného dňa, tento problém nie je vyriešený a súd uznal výpoveď za platnú, keď tu je toľko bezprávia a odbornej pochybnosti zo strany zamestnávateľa, ale hlavne zo strany súdu?
Ak by občania a zodpovednosť, ktorú môžu prejaviť svojim rozhodnutím na podporu vzniku politickej strany Únia Štátnej Starostlivosti , ktorá veľmi zmení bezprávie a zavedie okamžité zmeny a novú spoločnosť, pochopili, že :
- Nepotrebujeme krajské súdy,
- Nepotrebujeme Najvyšší súd
- Nepotrebujeme Ústavný súd
Prečo? Lebo neplnia možnosť nápravy! Nemajú kompetencie na napomenutie alebo kontrolu odbornosti podriadeného súdu a potvrdia aj neodborné rozhodnutie, ba dokonca podvodné rozhodnutie Okresného súdu! Preto je potrebné, aby všetci advokáti a sudcovia vedeli zákon aplikovať jednomyseľne( musia mu rozumieť ) a nedržali sa mýtusu, že § je pokrútený preto, lebo sa dá vysvetľovať rôzne!
Otázka č.10.: Ako by sa mal premenovať jediný súd v republike, ak by Únia Štátnej Starostlivosti zrušila NrSr a premenovala a zmenila na Úrad Štátnej Starostlivosti?
- Súd ľudských práv a spravodlivosti Slovenska.
- Súd ľudských práv a spravodlivosti Slovenskej republiky.
Názor odvolacích súdov.
Inštitút Ochrany Ústavných Práv sa dlhodobo zaujíma výskumom súdnych rozhodnutí a prácou advokátov a sudcov. Preto si všimol, že ak žalobca ,(občan, volič, zamestnanec, právnik,) ktorý sa sám zastupuje na súde má v niečom alebo vo všetkom pravdu a dokonale argumentuje aj podloženými dôkazmi ( ako sú paragrafy, zákony, judikáty) súd používa diskriminačnú vetu, ktorou osobnosť konkrétnej zúčastnenej osoby na súde ponižuje ! ,, podľa názoru žalobcu “
Túto vetu používa aj v súdnych rozhodnutiach, vyjadreniach a podobných súdnych argumentoch, ak chcú spravodlivosť ,,zamiesť pod koberec“ !
Otázka č.11.: Je trestný čin, ak politická strana, ktorá nedodrží zákon o politických stranách, je stále platnou politickou stranou a súčasne porušuje nasledovný zákon o účasti vo voľbách, ako neplatná strana na základe prvého porušenia, nedodrží zákon o politických stranách ?
Otázka č.12.: Môže takáto politická strana potom vyhrať voľby do Národnej rady Slovenskej republiky?
Otázka č.13.: Ste za obnovenie retribučného zákona a jeho legislatívnej úpravy, aby nám podvodníci a mafiáni nerozkradli zvyšok Slovenska a nepripravili nás , na základe občianskej nevedomosti o to posledné – o život ( alebo dáte túto možnosť nápravy na vedomie Inštitútu Ochrany Ústavných Práv ioup.riesenia@gmail.com , a stanete sa členmi Únie Štátnej Starostlivosti, kde sa naučíte všetko o tom, ako to môžeme spoločne zmeniť )?
………………………………Aby sa mohol naplniť volebný program akejkoľvek politickej strany, treba obnoviť zákon 33/1948 Zb. zo dňa 31. decembra 1948.
https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/1948/33/19480402.html
(Tento zákon bude po zaregistrovaní strany Únia Štátnej Starostlivosti dopodrobna vysvetlený a upravený členmi Únie Štátnej Starostlivosti a predložený na schválenie vláde, ktorá podľa vízie Únie Štátnej Starostlivosti môže byť zostavená z kandidátov Únie Štátnej Starostlivosti – to je na vôli občanov.)
Retribučný zákon , nie je len kontrola doposiaľ podpísaných zmlúv politikmi, ale aj revízia platnosti takýchto zmlúv, revízia majetku politických štruktúr a zodpovednosť za všetky kroky a rozhodnutia Vlád SR od roku 1990 až do obdobia zmien v parlamentnej štruktúre, Ústave SR a v súdnej úprave o justičnej zodpovednosti.
Zdá sa Vám to možno prísne, ale na všeobecnú povahu slovenského národa, ktorý sledujú aj iné krajiny za posledných 1000 rokov, je jasné, že tento národ je mierumilovný a má slovenské korene z deržavy. Je nejednotný a vystrašený už z niekoľkých vojen a politických klamstiev. Je manipulovateľný a nevedomý. Prevýchova a obnovný proces si vyžiada trpezlivosť, ale hlavne odbornosť a správne načasovanie obnovenia dôstojného života s presnou definíciou, čo je to dôstojný život. Poznáme význam slova diktatúra? Ale tá môže mať dve varianty. Rozmýšľali ste nad tým aké?
Diktatúra :
- neobmedzenú vládu jedného človeka alebo skupiny ľudí (armády, jedinej politickej strany…) alebo
- štát, v ktorom sa takouto formou vládne.
Čelný predstaviteľ diktatúry, teda neobmedzený vládca či vládca, ktorého slovo je „zákon“, sa nazýva diktátor. Výraz diktátor sa pôvodne vzťahoval na starorímsky úrad ktorý bol odlišný od dnešného chápania diktatúry (pozri diktátor (staroveký Rím)).
Typy diktatúry:
vojenská – Vojenská diktatúra alebo vojenská junta je forma vlády, v ktorej má jeden alebo viac členov armády autoritatívnu kontrolu nad krajinou.
Môže byť odlišná od civilnej diktatúry v množstve aspektov – jej motiváciou je uchopenie moci, ovládanie inštitúcií, prostredníctvom ktorých organizuje svoju vládu a spôsoby, akými vládne.
fašistická- (po taliansky fascismo) je forma radikálneho autoritatívneho nacionalizmu vyznačujúca sa obsesívnymi predstavami o rozklade spoločnosti, dekadencii a o národnom potupení, snažiaca sa o dosiahnutie národného znovuzrodenia. Fašistická politická teória a prax sa po prvýkrát presadila v medzivojnovom Taliansku vedenom Benitom Mussolinim, neskôr sa výrazne rozvinula v Nemecku, kde bola označovaná ako nacizmus.
archív UŠS
Ale môže byť ešte jeden variant diktatúry!
Občianska – je to občianska kontrola a občiansky dohľad nad občanmi, aby došlo nenásilným spôsobom k vzdelávaniu a pomoci každému občanovi a k ochrane dôstojného života. Ide o obnovenie morálky a vytváranie cností, ktoré národ posilňujú a vytvárajú v ňom hodnoty , ktoré sa zakorenia ako morálne dedičstvo, a aby sa nová generácia nehanbila za historické chyby svojich predkov.
Ak chceme napraviť spoločnosť, a to je veľmi široký pojem, lebo spoločnosť je aj rodina, pracovisko a zamestnávatelia & zamestnanci a samotný štát. Štát sme my všetci.
Potrebujeme odstrániť dve pomocníčky korupcie :
– Chamtivosť
– Závisť
Európska únia chce zaviesť časom elektronickú menu , ale už teraz sa na to poniektoré štáty ohlasujú a chcú si hotovosť zachovať a dať jej zachovanie do Ústavy.
https://www.trend.sk/spravy/rakusania-chcu-ustavy-zakotvit-pouzivanie-hotovosti
Práve hotovosť je krmivo korupcie. Odstránením hotovosti sa odstráni závisť, ale aby sa odstránila aj chamtivosť, treba zrušiť daňový systém, ktorý je dnes a zaviesť len jednu daň. A to z prevodu elektronických platieb a transakcii.
https://www.extraplus.sk/clanok/venezuela-vytvori-vlastnu-menu
http://www.netky.sk/clanok/estonsko-nemoze-vytvorit-vlastnu-digitalnu-menu?selectedContenId=39
Ako to však dokázať , keď – citujem:
„Žiaden členský štát nemôže zaviesť svoju vlastnú menu. Menou eurozóny je euro,“ vyhlásil Mário Draghi, prezident Európskej centrálnej banky.
Nemá však pravdu, ale strach. Každá zmluva je preto zmluvou, aby sa dala aj zrušiť. Práve preto je treba obnoviť zákon o retribúcii, aby sa podvodné zmluvy a zásahy do Ústavy bez vedomia a schválenia občanmi v referende, dali napraviť!
Prečo sa prijímajú v parlamente zákony, keď sú proti občanom a nie k zabezpečovaniu dôstojného života? Prečo musíme čerpať eurofondy a vytvárať dlh krajine, keď je to len o tom, kto nám čo dovolí a koľko si pritom ukradne ?
Moc pochádza od občanov , tak stojí v našej Ústave, ale v ďalších článkoch je im odobratá. To sa tiež dá zmeniť retribučným zákonom.
Občan by sa nezadlžoval, ak by platilo, že má nárok na prácu a za ňu takú odmenu, aby mohol dôstojne žiť. Toto je tiež spochybnené a dá sa to zmeniť retribučným zákonom. Tak ako sa dá aj definícia ,, dôstojný život „ presne definovať, tak sa dá ak sa chce všetko napraviť a vylepšiť a to do roka ak je vôľa občanov.
archív UŠS
Niektoré fotografie, ktoré mi posielate a chcete , aby som zverejňoval, som odstránil na žiadosť administrátora, lebo aj on sa bojí o prácu a svoj príjem. Žeby sa mu niekto vyhrážal? (
|
13:10 (pred 2 hodinami) |
|||
|
Admin
Celá debata | RSS tejto debaty