Založ si blog

Enviromentalny zákon a ľudia okolo .

Minister Mičovský, buďte užitočný a predložte v parlamente zákon:

1.     zákaz vyrábať a dovážať plastové fľaše,

2.     obnoviť alebo najskôr zoštátniť slovenské lodenice a vyrobiť prvú továreň na lodi, ktorá bude recyklovať plastový odpad,

3.     postaviť recyklačné závody v každom okrese a z tohto plastového materiálu vyrábať zámkovu dlažbu a strešnú krytinu.

4.     Vyplávať s loďou do Indie a pomôcť jej očistiť ich prístavy a rieky, tak pomôcť Indiu vyslobodiť zo špiny a dať prácu ľuďom.

5.     Začať z tohto stavebného plastového materiálu stavať prvú ( podzemnú mínus poschodí) -50poschodovú väznicu, kde za krátko skončia všetci politici prepojení s mafiou a podvodníci – a vlastizradne podporovaní.

Potom si získate aj skutočných voličov a možno v tej väznici neskončíte ako vaši dnešní kolegovia. Inak spolieham na Vašu odbornosť a dúfam, že máte aj akú takú česť a dáte podnet na vyriešenie aj tohto prípadu ako je bezprávne OĽaNO v parlamente, ktorý tiež funguje na bezprávnom podvode .

Kedy sa konečne klamlivé média zamerajú na to, že podvodník a klamár Matovič, Záborská a Budaj oklamali pri voľbách voličov? ? ?

Na to však potrebujete dať legislatívne upravený a schváliť ďalší zákon.

Matovičova vláda uvažuje o retribučnom zákone ?

 

https://volajte112.blog.pravda.sk/2020/04/04/matovicova-vlada-uvazuje-o-xvi-diel-ochrana-zivota-a-zivotneho-prostredia/

environmentalistika: iný názov pre ekológiu, náuku o tvorbe životného prostredia a jej ochrane

environment:  životné prostredie; okolie, prostredie človeka; vonkajšie životné podmienky

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fe.dennikn.sk%2F1877996%2Fminister-micovsky-rozsah-zlocinnych-aktivit-v-ppa-je-mozno-este-vacsi-ako-vieme-z-prvych-odhaleni%2F%3Ffbclid%3DIwAR2VFDHikH9UDuZrJX8g1Y4uYgkpu_6-7UvGynrZNWUpC7SAWFSxK58s_vI&h=AT0GhPXj70o-0fKCZNd0ENpU8dGMJ825BOmBKTlftcYx0hwuCtnXPnuTWaFnY6C-ZqDM-GkgktdIYN48LF3s38qxn4AIdqLAwFLxhYPl9c_BgB0bh61DG2FjxWJI8Vi5qBw3-

 

 

 

Matovičova vláda chce, aby zákon a spravodlivosť platili pre každého rovnako alebo pri Matovičovej politike hlúpne celý národ?

 

Z iného súdka alebo mať u nás takéto problémy?

 

Je mi 68+ a jsem unaven Robert A. Hall

Toto by měl číst každý muž, žena, dítě ve Velké Británii, v USA, Kanadě, Austrálii a na Novém Zélandu, ale i v Evropě Je mi 68 Pracoval jsem tvrdě od svých 18 let, kromě jednoho semestru, kdy jsem studoval a kromě půl roku, kdy jsem denně hledal zaměstnání.

I přes některé zdravotní problémy, jsem pracoval 50 hodin týdně a sedm nebo osm let jsem nebyl nemocný. Měl jsem dobrý plat, celou dobu jsem pracoval tak, abych se dostal tam, kde jsem dnes. V dané ekonomice je odpočinek v nedohlednu a já už jsem unavený.

Velmi unavený.

Jsem unavený z toho, že se mi říká, že musím „vytvářet bohatství“ pro lidi, kteří nemají moji pracovní morálka. Jsem unavený z toho, že slyším, že mi vláda může vzít peníze, které jsem si poctivě vydělal, aby je měla pro lidi, kteří jsou příliš líní na to, aby pracovali a vydělali si peníze také.

Jsem unavený z toho, že se mi říká, že Islám je „Náboženství Míru,“ a přitom si každý den mohu přečíst desítky příběhů o tom, jak muslimští muži zabíjejí své sestry, manželky a dcery, kvůli „rodinné cti“. Muslimové se bouří kvůli nějakým drobným urážkám, Muslimové vraždí Křesťany a Židy, protože oni nejsou „věřící“, Muslimové pálí školy pro dívky, Muslimové se neštítí odsoudit k trestu smrti ukamenováním dospívající oběti znásilnění za „cizoložství“, Muslimové mrzačí malým holčičkám jejich genitálie, to vše ve jménu Alláha, protože jim to nařizuje Korán a právo Šaría.

Jsem unavený z toho, že se mi říká, že musíme být „tolerantní vůči jiným kulturám,“ a že musíme naše peníze použít na stavbu mešit a v islámských školách v Americe a Kanadě tolerovat kázání nenávisti, zatímco žádná americká ani kanadská náboženská komunita nemůže postavit kostel, synagogu, nebo církevní školu v Saúdské Arábii a tam šířit lásku a toleranci…

Jsem unavený z toho, že se můj životní standard snižuje kvůli globálnímu oteplování, o kterém se nesmí diskutovat

Viac riešení v 28 dieloch: „Matovičova vláda uvažuje? “

Jsem unavený z toho, že se mi říká, že drogově závislí jsou vlastně nemocní, takže jim musíme pomáhat, podporovat je, jednat s nimi ohleduplně a platit za škody, které páchají, protože nemocným se musí pomáhat. Jsem unavený z jednání bohatých sportovců, bavičů a politiků, kteří ze všech stran hovoří o nevinných chybách, hloupých chybách nebo chybách z mládí, když všichni velmi dobře víme, že si myslí, že jejich jedinou chybou bylo, že se nechali chytit.

Jsem opravdu unavený z lidí, kteří nemají odpovědnost za své životy a činy. Jsem unaven z toho, že ze svých problémů obviňují kde koho, včetně vlády a nechtějí si přiznat, že si za tyto problémy mohou oni sami

Ano, jsem zatraceně unavený. Ale jsem také rád, že mi je 68.., protože už nebudu svědkem toho, co ti lidé udělají se světem. Jenom mi je líto, že se toho ale dožijí moje vnučky a můj vnuk.

(Robert A. Hall je veterán námořní pěchoty z Vietnamské války, který byl pět volebních období senátorem za stát Massachusetts)

Toto by si mělo přečíst co nejvíce lidí na celém světě!!!

Jestliže to nepošleš dál, staneš se součástí popsaného problému!

Hľadáme školiteľov , ktorí budú čerpať zo spoločných nápadov ( aj z Vašich) , aby školili poslancov do parlamentu , pre pripravovanú Novú spoločnosť, a tak sme spoločne uchránili Slovensko. Ako by sa vám páčil takýto oznam ? Tento oznam platí a platí aj pozvánka pre všetkých ešte čestných a odvážnych občanov, ktorí sa narodili od 1941 do  roku 1971 a pomohli spoločne tento neporiadok postavený na bezprávnom spôsobe demokracie ZMENIŤ. Hláste sa na ioup.riesenia@gmail.com

, , Zleteli orly z Tatry“ a otočili sa bruchom nahor, keď videli kto nás dolu kántri!

16.04.2024

Za čo môžeme ďakovať aj ich predchodcom! Investície kapitál a digitálna mena: Inštitút ochrany ústavných práv schváli výšku finančného kapitálu v podobe digitálnej meny na účet Úradu štátnej starostlivosti! Prevod z účtu Úradu štátnej starostlivosti sa posiela na účty starostom ( richtárom) a primátorom ( starostom) a z účtu Úradu štátnej [...]

Len svoj názor . . . !

14.04.2024

video: Bezúročný úver s ročným odkladom na začiatok splácania ! Arendy na domy, byty, pozemky a makroekonomické, sociálne, rodinné, vzdelanostné, politické reformy! Kauza (ex)poslankyne sa dostane na volebnú kampaň našich europoslancov ? Nikdy nemargíroval,až na to doplatil Moje video pod názvom Juraj, ktoré bolo na youtube kanáli ,,Igor [...]

Bezúročný úver s ročným odkladom na začiatok splácania ! Arendy na domy, byty, pozemky a makroekonomické, sociálne, rodinné, vzdelanostné, politické reformy!

11.04.2024

Pri referende o vstupe do európskej únie, si občania Slovenska mysleli, že sa budeme rovnať, a to hlavne platovo, ako v Nemecku! Ako ste si stačili všimnúť, digitalizácií sa nevyhneme, ale o všetkom môžeme rozhodovať my občania – voliči, a preto, by ste sa mali oboznámiť s našími reformami lebo inak naletíte na tie reformy, čo nám pripravili skorumpovaní politici [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.