Založ si blog

Bez nás nikdy systém nezmeníte a nikdy občan nepocíti, čo je to , , dôstojný život“ !

Hurá, už teraz sa potešili všetci, čo si prečítali nadpis a ďalej už nečítajú. Potrebujú si domyslieť, čo sa asi v článku píše, aby si rýchlo mohli vyliať srdce a buď začať kritizovať alebo špiniť a ponižovať. Gratulujem! Práve preto som napísal tento článok! Ide mi o každého človeka na Slovensku a o každého Slováka vo svete. Neprestanem a neodradí ma žiaden kolaborant, ktorý ma tu uráža alebo ponižuje. Nikto za 8 rokov, od kedy som vytvoril a verejne prezentoval video ,, Vízia pre Slovensko, alebo všetko sa dá, ak sa chce“, nikto ma nenapodobnil alebo nepresvedčil o opaku, že to, čo som prezentoval vo videu, je nemožné ! dokonca som od uznávaného ekonóma dostal pochvalu a najvyššiu podporu. Som rád, že ľudia, ktorí naozaj chcú pomáhať a pre občanov Slovenska vytvárať hodnoty, stále ešte sem tam na Slovensku sú a sa , aj keď v tichosti pridávajú.

Nie som šašo z politickej pivnice, aby som na ulici zbieral podpisy na založenie politickej strany. Kto chce pošle a kto nechce vyčkáva. V seriáli článkov, je návod, postup a riešenie ako sa naozaj všetko dá dosiahnuť a každému občanovi dopriať slobodný a dôstojný život. Som na tieto myšlienky hrdý a nikdy sa ich nevzdám. Viem, že sú nebezpečné pre každého ,, Kto chce kradnúť, lúpiť, podvádzať a vyvyšovať sa nad ostatných, ale chamtivosť a závisť, mu bráni pozerať sa ďaleko do budúcnosti, lebo narušením systému, ktorý tu dostatočne fungoval, len korporácie a imperialistické skupiny , nám ho narušili. Mohol fungovať ďalej, ale vôľa totalitnej a skorumpovanej moci , nemala na to energiu, hoci stále je pri moci. Nepichá ich ten kabát, ktorí toľkokrát už prezliekli ? “

Krásnu sobotu a ďakujem všetkým, ktorí držia ešte aj srdcom spolu a nie len pred davom občanov s falošnými sľubmi.

fotky archív autora:

, , Zleteli orly z Tatry“ a otočili sa bruchom nahor, keď videli kto nás dolu kántri!

16.04.2024

Za čo môžeme ďakovať aj ich predchodcom! Investície kapitál a digitálna mena: Inštitút ochrany ústavných práv schváli výšku finančného kapitálu v podobe digitálnej meny na účet Úradu štátnej starostlivosti! Prevod z účtu Úradu štátnej starostlivosti sa posiela na účty starostom ( richtárom) a primátorom ( starostom) a z účtu Úradu štátnej [...]

Len svoj názor . . . !

14.04.2024

video: Bezúročný úver s ročným odkladom na začiatok splácania ! Arendy na domy, byty, pozemky a makroekonomické, sociálne, rodinné, vzdelanostné, politické reformy! Kauza (ex)poslankyne sa dostane na volebnú kampaň našich europoslancov ? Nikdy nemargíroval,až na to doplatil Moje video pod názvom Juraj, ktoré bolo na youtube kanáli ,,Igor [...]

Bezúročný úver s ročným odkladom na začiatok splácania ! Arendy na domy, byty, pozemky a makroekonomické, sociálne, rodinné, vzdelanostné, politické reformy!

11.04.2024

Pri referende o vstupe do európskej únie, si občania Slovenska mysleli, že sa budeme rovnať, a to hlavne platovo, ako v Nemecku! Ako ste si stačili všimnúť, digitalizácií sa nevyhneme, ale o všetkom môžeme rozhodovať my občania – voliči, a preto, by ste sa mali oboznámiť s našími reformami lebo inak naletíte na tie reformy, čo nám pripravili skorumpovaní politici [...]

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.