Ja si tykám aj s Ficom (povedal mi . . .

6. júla 2021, volajte112, Nezaradené

Kam vietor tam plášť, aj tak by sa dalo nazvať správanie skorumpovaného odborníka a milovníka peňazí, ktorý už roky za ne zrádza v neprospech občanov svoju krajinu. Ešte som ho ani nestihol spoznať a už z diaľky zdravil a tvrdil, že už bude nula. Takto sa v strachu snažil okolo Inštitútu ochrany ústavných práv prejsť Vladimír Krčméry. V tomto krátkom rozhovore som mu stačil podať pár otázok, na ktoré odpovedal. Viete o tom, že ste vytvorili nezmyselné opatrenia?

Aký je rozdiel medzi jedným klientom, zákazníkom v lekárni s rúškom na tvári a plným autobusom natlačených cestujúcich s rúškami? Odpoveď bola jednoduchá. ,,Áno je to nezmysel, ale je to moc prepolitizované“.

Prečo slúžite alebo počúvate nariadenia neplatnej vlády a zlepenca vládnej koalície, neviete povedať nie?

Trestné činy najvyšších štátnych predstaviteľov na Slovensku a nikto nič nevidí ?

Odpovedal.: ,, Ja im neslúžim lebo nie som člen ani strany ani vlády a odmietol som aj ponuky na ministra alebo v minulosti na prezidenta“.

Čo je pravdy na tom, že ste príbuzný Matoviča ( alebo aj to, že ste udeľoval falošné tituly na vašej univerzite, atď.. ). Odpovedal : ,, To sú len samé hoaxy“.

https://www1.pluska.sk/spravy/z-domova/foto-mikas-totalne-sokoval-zaberom-dovolenky-uziva-zahranici-vodu-kaze-vino-pije?itm_site=centrum&itm_template=hp&itm_modul=topbox&itm_area=top_vyber&itm_position=1