Povedal som synovi, Slovensko môže byť do 100 dní bohatšie o37 tisíc násobok hodnoty majetku Bill Gatesa

24. apríla 2021, volajte112, Nezaradené

Odpoveď bola ,, Tak sem s tým“, ale ja som mu povedal: ,,veď ja som to prezradil  Slovensku,  už pred  ôsmimi rokmi, stačí si prečítať len moje články“.

A tu sme pri najspoločnejšom probléme. Naše deti idú s dobou a veria reklame, klamlivým médiám , ktoré sú skorumpované, ale hlavné je to, že v každej rodine je slobodne zmýšľajúci občan, ktorého rodina, zásahom americizmu menej rešpektuje názory skúsených a starších členov rodiny alebo odborné vysvetlenie konzervatívnejších príbuzných.

Bill Gates má priznaný majetok vo výške 137 miliárd, ale my z IOUP a UŠS ponúkame majetok vo výške 5 miliónov miliárd , a to v reálnom čase a v reálnej hodnote.

Hlupáci nepochopia, kedy, ako a kde, si môžu užiť okamžitú premenu na dôstojný život alebo pochopiť , prečo sa môže mať občan Slovenska za 100 dní lepšie ako demokratický názor na štát od Harabina, Fica, Mazureka, ale aj hocikoho iného, ktorý len povrchne posudzuje situáciu na Slovensku a nevie prezradiť reálne riešenie!

 

Dvaja ľudia na svete majú majetok vyšší ako sto miliárd dolárov – Ľudia – Ekonomika – Pravda.sk

Čo prinesie pre Slovensko vlastný jackpot? 5. 000. 000. 000. 000. 000 – pomoc – Blog.Pravda.sk