, ,Môžem pripočítať cent za sáčok? “

26. septembra 2020, volajte112, Nezaradené

S touto otázkou ma vytočil pokladník v Lídli, keď som si bol kúpiť bagety. Veď je to obal, súčasť hygienicky baleného tovaru , či nie ? ,, Áno, ale viete? Ekológia!“ odpovedal mi pokladník. Zdvihlo mi to tlak a zapenilo riadne žlč, ale pokladník za to nemôže, ani by tomu asi neporozumel. Ten totiž nemal vek na to, aby vedel posúdiť, že pred rokom 1989 sa o ekológiu lepšie starali ako dnes.

Koľko ešte potrvá ,,odborníkom“, ktorí vtedy sedeli v štb a dnes vo vláde, aby pochopili , že papierové – sulfitové sáčky, boli súčasťou ekologicky baleného tovaru, alebo sa balilo aj mäso do rôznych druhov papiera a nezapočítavala sa žiadna halierová položka?

Dnes si pýta za mikroténový sáčok pokladník 1cent, lebo nechápe, že nezmyselný zákon tu niekto navrhol a tak sa obohacuje ministerstvo a nie podpora ekológie!

Keby som nemal uviazaný ten sáčok, tak mu ho tam nechám a odnesiem si bagety v ruke. Je to nehorázne koľko nezmyselných zákonov ešte musíme na príkaz EU odsúhlasiť v neplatnom parlamente, pri neplatnej prezidentke a neplatnej vláde.

Koľko chýb ešte narobia nevedomí voliči, ktorí o chvíľu prídu aj o titul občan a prideleným čiarkovým kódom sa stanú tovarom ( otrokmi na predaj ) do iných korporáciami riadených oblastí ????????????????????????????